Friday, August 4, 2017

:: BUAH ::

Kite suka gile makan buah..xkisah la buah2an tempatan ke, buah2 international ke..mmg suke gile dengan buah..bile tiba musim sesuatu buah, mesti menggelupur kite suruh hasben kite mencarik..

Baru nie manggis..kite mmg hantu manggis..berkilo2 kite boleh hadap sorang je..nasib la xyah nak berebut ngan hasben kite sbb die xberapa suka buah..suka la tp milih buah..haaa gituuuu..hiksss..

Weekend lepas kite merengek2 kat hasben kite nak durian..oleh itu, demi utk menjadi suami yg baik dan selalu menunaikan permintaan si isteri maka ke SS2 la kami utk tapau durian..nak makan sana anak dara tgh tido..

Tapi tetibe elok kete benti je, anak dara dah bangun..🙄..choii sgt..hahahha..tp bile mikirkan si anak bujang pulak, hurmmmm, tapau lagi better..so turun la hasben kite ngan anak dara die je..

Tengah sabar menanti hasben kite settle tapau durian, ternampak ade org yg makan kat sana duk bukak mangggis..ya Allah, sumpah kite terliur nengok..kene plak cara org tuh makan manggis dengan rakusnye..sampai tertelan2 ailio kak atul..🤤..demyu!!!!!..hahahhahaa..

Niat dalam hati je masa tuh nak tepon hasben kite xleh sbb anak bujanb tgh pegang henfon kite..mau dari elok senyap terus mengamuk..bile mengamuk mulalah merajuk..susah nak pujuk lak tuh..grrrrrr!!!

Sekali bile hasben kite dh settled tapau durian xnmpk pun plastik lain..😭..sobbbsss..alih2 tgh qisya kat sebelah tgh struggle-d hangkut plastik..berbunga rase hati sebab dlm plastik itu adalah manggiiiisssssss..#lurvelurvelurveyuverystrongdomok..ngeee..

"Cukup x satu bag tuh je..org tuh kate manggis xmanis tuh yg i xberani nak beli lebih"..

Terus cargas kite rase..

"Okayh je manis je nie..tp mcm xcukup je..hikhikhik"

Then hasben kite beli lg se-bag..kuang3..
Sedapnyeeeeeee..

Double sedapppp wehhh..nak lagi nak lagi nak lagiiii..

Sedih sebab kite dah ade fighter baru..si qisya..siap duk berebut lagi ngan die..wakakakkakaka..

3 comments:

  1. nory pon suka manggis...kalau balik kg suami, memang tuju belakang rumah je cari pokok manggis dulu..hahaha

    ReplyDelete
  2. Manggis kita mogok berbuah.
    Yang banyak tu siam mari.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...